Retur

Ret til retur og bytte i 30 dage.

Produktet skal være i ubrugt stand og i originalemballage **. Du som kunde er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne - der følger en forsendelsesnota til din levering

** Af hygiejniske grunde er produkter som sokker, strømper og strømpebukser undtaget fra fortrydelsesretten. Ved returnering af et sådant produkt skal emballagen være ubrudt og produktet ubrugt. Ret til udveksling i tilfælde af forkert størrelse gælder ikke, hvis produktet er testet.

 

Returneringer foretages som følger:

Brug altid vores returforsendelsesnota - i din levering har du modtaget en følgeseddel, hvor der er en returforsendelsesnote på bagsiden. Udfyld returformularen og læg din returpakke, vedhæft derefter fragtbrevet på ydersiden af ​​din pakke og aflever det til en Bring-agent.

Omkostningerne ved retur er 50kr og opkræves bagefter.
(gælder ikke for ændring eller klage, så er returneringen gratis)



Dette skal medtages i returpakken:

Det / de produkter, du vil returnere, i uændret stand
Produktets originale emballage
Din ordre og dit kundenummer (er på følgesedlen)
Dit navn

Bemærk! Pak dit afkast godt for at reducere risikoen for skader. Brug f.eks. posen og enhver bobleplast, der fulgte med din levering, eller anden beskyttende emballage. Tape aldrig direkte på produktemballagen. Der kan foretages fradrag, hvis et returneret produkt under inspektion anses for at være brugt på en skødesløs måde inden retur. Hvis produktets emballage er alvorligt beskadiget (på grund af manglende emballage) eller mangler ved returneringen, opkræves et gebyr på 100kr.

Information til bytte:

Hvis du vil bytte, skal du placere en ny ordre på det eller de produkter du vil skifte til. Din ordre sendes direkte inden for den specificerede leveringstid, og du modtager en ny kvittering eller en ny faktura via Klarna, afhængigt af hvilken betalingsmulighed du vælger. Du returnerer din tidligere ordre som normalt som ovenfor, og dette krediteres/refunderes, når vi modtager returneringen.

Bemærk, at i tilfælde af en ændring modtager du en ny faktura eller ny kvittering, afhængigt af hvilken betalingsmetode du vælger via Klarna. Så snart vi modtager din returnering af den forrige ordre, annulleres eller refunderes din første faktura eller betaling (hvis den allerede er betalt).




Information til reklamation:

Vil du reklamere et produkt, der på en eller anden måde er defekt eller forkert i produktionen? Kontakt vores kundeservice for at få en fortrykt returetiket sendt til dig, enten via telefon +46(0)431-72500 (åbningstider 10-15 på hverdage, svensk kundeservice) eller via e-mail info@minfot.dk. Med returetiketten sender du det produkt du vil reklamere tilbage, gratis. For at en reklamation skal godkendes, skal vi modtage produktet til undersøgelse.




Refundering ved retur:

Al tilbagebetaling og kreditering af fakturaer sker via Klarna. Du modtager altid en bekræftelse på, at din retur er modtaget og behandlet til den e-mail-adresse, du har angivet i forbindelse med din ordre.

Hvis du har spørgsmål vedrørende din faktura eller refusion, skal du kontakte Klarnas kundeservice på telefon 69 91 88 81 eller via klarna.com/dk/kundeservice/